zaterdag 15 augustus 2015

Een kleine babyboy

Nu ik een kleine twee jaar naai, durf ik de pretentie te hebben om eens iets voor een ander te maken als de gelegenheid zich ertoe dient.

Hiep hiep hoera, een vriendin van mij is bevallen van haar mooie baby boy, Jules. Zijn geboortekaartje is in het thema "strikjes en bolhoedjes". Even aankloppen bij schoonmoeder, ja hoor, zij kon een stofje scoren dat daar perfect bij past! 

Jules werd een grote baby geschat en doet dus ook niet mee aan kleine-baby-maatjes (net als mijn dochters) en dus maakte ik maar onmiddellijk maat 56. In zijn geboortepakket steekt een legging (volgens Griets gratis patroon), een zeverslabbetje (patroon van PiekeWieke) en een longsleeve waarop ik een snor flockte. Even uw aandacht trouwens: deze snor heb ik helemaal zelluf getekend, applaus voor mijn tekentalent! 

Op de foto lijkt de achtergrond van het stofje zwart, maar het is wel degelijk donkerblauw.  Lang leve duistere, druilerige zomerdagen. 

3 opmerkingen:

  1. Fantastisch, een persoonlijk cadeau is zoveel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof, en wow gij kunt symmetrisch tekenen! Zeker met een wiskundige formule berekend. Vectoren en al.

    BeantwoordenVerwijderen