woensdag 24 augustus 2016

Moeten er nog laagjes zijn?

Op mijn to-sew-lijst stond een laagjesrok. De zomer doet momenteel een ferme effort, dus het werd dan ook tijd om dit project eens effectief onder mijn naaimachine te laten passeren. Ik ordende trouwens onlangs mijn stofjes. (Haha, ik stak ze eigenlijk gewoon in een grotere kast, vouwde ze wat beter op zodat ik meer plaats heb... voor nieuwe stofjes... *maar nee niet verslaafd*)

Door de "stoffenverhuis" passeerde dit Timeless Treasures stofje door mijn handen:



Het verschoof naar de "hier wil ik binnenkort iets mee maken" bak. Binnenkort is bij mij nu wel meestal een tamelijk rekbaar begrip maar kom, het laagjesrokje leek me een snel-klaar-projectje dus het was een match! Ik gebruikte de handleiding van Mie Flavie en was daar wel tevreden over!

Elk laagje gewoon met de overlock afgewerkt, geen gedoe met omzomen.

Het rokje is eindeloos te combineren door alle vrolijke kleurtjes regendruppels die erin zitten. Op de foto met een felroze topje van Next, nog rap versierd met een chocoladepudding-vlek. Schoon hé. 




Patroon: Mie Flavie
Stof: Timeless Treasures - Colour Rain (gekocht bij Pieke Wieke)

8 opmerkingen: