zondag 10 september 2017

Turnen in stijl

Het nieuwe schooljaar is al goed op gang getrokken. De oudste Miezemuis is intussen gestart in de tweede kleuterklas. Daar wordt ook al tweewekelijks geturnd (en ze doen zelfs aan yoga, hip en al!) en moeten dus turnpantoffeltjes meegegeven worden. Er wordt gevraagd om die mee te geven in een (turn)zakje. En jah dan kon ik toch niet anders dan dat zelf te naaien zeker ;-).

Ik ging winkelen in mijn eigenste stoffenkast, en nam de bestemmeling in kwestie mee. Ze koos duidelijk voor het vissenstofje waar ik dit jurkje uit maakte voor een blogtour. Omdat een heel zachtroze stofje geen supergoed plan is voor een kleuterturnzak, combineerde ik met een jeansstofje uit de voorraad, waar ik ook het voeringstofje uit plukte. Koord had ik niet, maar vond ik bij Studio Stitch. Wat een ontdekking is dat winkeltje! Ik kocht er meteen ook breiwol voor een cirkelsjaal voor mezelf (wie weet blog ik dat ook wel... ooit :-p ). Goed, back to het koord: het is een dik wit koord geworden, met daar precies een blauw visnet over gespannen. En dat vond ik nu wel erg grappig in combinatie met de vissen :-D. Humor van de bovenste plank #schaterlach.



Vissenstof: Frish (See You At Six) - Stof op Zolder
Koord: Studio Stitch
Patroon: geen

Follow me!
BlogLovin: klik hier
Instagram: klik hier

2 opmerkingen:

  1. vrouw, ik hou van de grappige visnetkoord in combinatie met die vissen :D Galgenhumor, ofzoiets :D Wanneer werden onze baby's toch zo groot eh :O

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik zat hier meermaals te gniffelen achter mijn naaimachine om mijn eigen humor :-p. Blij dat jij het ook grappig vindt :-D.
      Pfff ja die groeien zo snel hé! Mijn kleintje gaat binnen een tweetal maanden OOK al naar school...

      Verwijderen